вівторок, 15 грудня 2015 р.

Майже всі рецепти кави в зрозумілих картинках

Доброго дня, любі мої читачі! Вітаю вас у свому особистому блозі. Листаючи сторінки Інтернету, я знайшла дуже цікаву та користу інформацію. Якою ну ніяк немогла не поділитись з вами. 
Майже рік тому у мене, була можливість побувати у одному з найкрасивіших міст нашої чудової країни. =>
Назву цього міста не важко здогадатись, якщо сказати, що  воно має запах і смак кави. Так любі мої, це Львів. Відвідавши це місто не можливо його забути. Як і неможливо забути смак пахучої кави, що подають у всіх кавярнях Львова, вузенькі та маленькі вулички, що нагадують про велич та красу міста та звичайно про самих привітних львівян, що зустрічають тебе завжди з посмішкою. Так Львів - кавова столиця України.
Щось я відхилилася від теми, так от. Листаючи сторінки всесвітньої павутини зустріла два фото, які і мені і вам допоможуть орієнтуватись у величезному виборі кави.

P.S.  Бібліотекар рекомендує читати книги з чашкою запашної кави!!!


0 коментарі:

Дописати коментар