пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

Новорічний настрій

Привіт усім! З вами знову Бібліотекар! Сьогодні у мене вихідний! А взагалі я скоро іду у відпустку!))) А зараз хочу похвалитись своїми виробами, які зробила за сьогодні готуючись до майстер-класу, що буде проходити
19 грудня у стінах моєї роботи (Вінницька обласна наукова бібліотека ім К. А. Тімірязєва).
У рамках циклу тренінгів "Особистісне зростання як фактор успіху" ми будемо розглядати дуже цікаву тему, як арт-терапія параленьно з цим я буду проводити майстер-клас по виготвленні сніжинки у техніці торювання та новорічну іграшку на ялинку. Більш детальну інформацію про тренінг та майстер-клас читайте на сайті нашої бібліотеки =>Вінницька ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва<=

P.S. Зразу прошу вибачення за якість фото, так як фото зроблена на мій старенький, ПОКИЩО, телефон.



0 коментарі:

Дописати коментар