пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Усім привіт!

Мене зовуть Катерина! Мені 23 роки. Працюю в бібліотеці. Так-так! Я  бібліотекар і пишаюся цим! Пів року тому перейшла працювати в Вінницьку обласну універсальну наукову бібліотеку ім. К.А. Тімірязєва. Для мене це дуже велике досягнення! Так склалось, що потрохи реалізую свої ідеї, щодо популяризації книги. Багато хто говорить, що книга скоро взагалі вимре! =>
Можливо це і правда, але це правда тих людей хто таке говорить! Бо ніколи електрона книга не витіснить традиційну! Можу це довести! Читаючи електронну книгу, ви ніколи не замислювались над тим, що до того як ви скачали цю книгу вона була надрукована у традиційному її вигляді. А ще, багато раз перевірена редакторами та ще раз 5 передрукована. Ні? Ну тоді ви багато чого ще не знаєте про книги!
А тому хто не читає можу сказати одне! Я вам співчуваю! І можу сказати з впевненістю тим що ви не далекі у свому світогляді. Ви не вмієте мріяти та уявляти усі фарби життя!

Я вирішила завести блог! Типу щоденника. Хочу ділитись з вами своїми подіями, досягненнями переживаннями та радостями! Не судіть строго я тільки учусь!

0 коментарі:

Дописати коментар